Torsdag 28/7 hemlängtan

Halv 8 åkte vi härifrån idag. Och passade på att sega ut lite på tiden så jag tankade och var i Veddige vid halv 9. Och provet gick skitbra. Inte ett ljud sa Roxanna. Dom tog stick i fingret och dom pressade och pressade men hon bara satt och kollade på sköterskan som om - va fan håller du på med. Vi får provsvaren nästa vecka förhoppningsvis. De gjorde ont att va i Varberg när de är mitt hem och jag inte kan/får vara där. Vill komma hem. Vet att jag tjatar men jag har sjuk hemlängtan. Det gör ont varje kväll när jag lägger Roxanna. Det är bara jag som lägger henne inte vi båda två. Det är inte min säng vi sover i. Nikita vill hem också det märks. Visst vad som än händer är de alltid roxannas och nikitas hem men inte mitt. (om jag har otur) jag är inte redo att förlora dig. <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0