Torsdag 14/7 äntligen

Sådär ja, då va allt som normalt igen! Tog sin lilla tid, men värt det! Sen är lite flyttat och tillagt.

Igår var jag ju i Kungsbacka. Och mamma skulle köpa skor till Anton till bröllopet, han hade inga. Så vi åkte till Kungsmässan och jag passade på att köpa en ögon primer, lösnaglar(har inte tid att boka til hos Amanda, sen tror jag hon hade "semster" nu från nagelskapandet:) Så det får bli ett par såna där som inte sitter kvar i evigheter:)
Sen fick jag köpt ett par örhängen. Testade dom här hemma igår, och vilken skillnad snisktet får med ett par större örhängen. Med dom små jag har nu så blir de inte mycket som ändras:) Bilder kommer såå klart!:)Håller på att laddar upp dom till datorn just nu:) Kommer en Video på min busfia med. Hon fjontade sig som tusan igår när jag skulle filma henne när hon åker rutsch kana igår. Hon är inte äkta linslus och älskar kameran, undra hur de bli när hon blir stor?



 

Och självklart hann jag med att snusa och mysa med Teo. Han är inte stor den grabben alltså. Jisses säger jag bara.. Han är nu 52 cm lång och så läng var Roxanna när hon FÖDDES! Liten grabb är bara förnamnet egentligen. Det går inte med ordbeskriva hur liten han är. Och det där huvudet är la ingen konst att trycka ut, haha:) Skämt och sida, men han har litet huvud. Vet inte vad omfånget var när han föddes men en sak är säker, 36cm va det inte!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0