Tisdag 19/7 att umgås med sitt ex

När jag börjar ge upp hoppet om vissa saker så brukar det ordna sig, lite grann ialla fall. Som många misstänker/misstänkt hände det en del i helgen. Och ibland kan jag inte kontrollera mig själv när det händer sånna saker och jag blir helt knäckt och ser allt det negativa i mitt liv och jag stänger ute folk och bara är "elak".

Så förlåt älskling för allt jag sa och gjorde. Du vet att du är allt för mig. Men du sa en del taskiga saker du med. Vilka jag inte hoppas du menar!

Just nu städar jag vårat sovrum och Roxannas rum samtidigt. Tänkte se hur det går för henne att sova i eget rum. Så det ser ut som ett bombnedslag här.

En sak som jag blev väldigt glad över i Lördagsnatt/söndag morgon var att Daniel var väldigt ärlig för en gångskull. Det gjorde mycket för mig och även en sån liten sak kan stärka min tillit mot honom.

Vi hade efter många om och men gått och lagt oss (vi sov hos mamma och han skulle sitta och tjöta med mig som höll på att somna). Och så säger han. - Älskling nu får du inte bli arg, inte på mig. Inte heller slå mig (inte för att jag gjort de så va han fick de ifrån vet jag inte) men du kan få bli arg på den som gjort de. 

Jag: Okej, vad?.
Daniel: Jo jag fick ett sms förut! Och B vill träffas som vänner på Åsa-kalaset.
Jag titta på honom
Jag: jaha, och det vill du eller?
Daniel: Jag vet inte. Man kan la hälsa och vara trevlig om man skulle stöta på henne annars vet jag inte.
Jag: Du får väl göra som du vill, men du ska inte göra det bakom min rygg.

Ärligt talat så vet jag inte vad jag känner för att han ska umgås med sitt ex. För han är knappt hemma hos mig och "umgås" med mig så varför ska han börja umgås med henne?.. Inget illa ment mot henne, men han hinner knappt umgås med mig och Roxanna. Nu på helgerna är det fullt upp. Han får gärna umgås med Bella inget mig emot. Men när det är som det är så känner jag mig lite tveksam! 
Hoppas ni förstår och inte tar det på fel sätt. 
Vill ju inte förbjuda honom, men ja tycker att han kan börja umgås med mig innan!

Sen får inte jag umgås med mina ex för Daniel. Sen förstår jag honom, för en del av dom har fortfarande känslor för mig efter alla dessa år. Så jag vill inte riktigt umgås med dom heller. Speciellt inte utan Daniel.


Nu ska jag försätta att städa så jag blir klar idag!:)

 


Kommentarer
Bella

Asså kim, jag vill gärna träffa dig oxå. Det är inte så att jag vill ha daniel för mig själv, absolut inte. Du är mer än välkommen!!

2011-07-21 @ 22:47:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0