Tisdag 12/7 HUvUDVÄRK!!

Jag orkar inte med detta mer. Jävla huvudvärk, det går inte en dag utan att jag vaknar med huvudvärk och den håller i sig. Den har börjat "sätta" sig på ögonen med. Ser jätte dåligt när jag har huvudvärk. MIsstänker att det kan vara mini-pillerna. För har haft detta sen jag började med dom.

Skulle kunna ligga i sängen hela dagen men har en dotter att ta hand om. Igår trodde jag att jag hade vätskebrist, men har nu sen igår vid 3 tiden druckit ca 5 liter vatten men inte ens de hjälper så ja börjar allvarlig fundera på om det är mini-pillerna som gör huvudvärken. Tror dom bidrar till min trötthet med. Den är riktigt jobbig.

Ni vet sådär riktigt "gravid-trött" är jag. Sådär som man bara vill sova under hela trötthetsperioden.

                    

Idag ska jag nog bara ta det lugnt, försöka mig på lite städ i sovrummet får se om jag orkar och huvudvärken släpper. Detta är fan inte roligt längre. Imon ska vi nog åka till min mamma.. Fanny är hos sin pappa i skåne så Roxanna ska passa på att ha mommo för sig själv:D Men självklart saknar jag min lilla Fanny. Men jag får träffa henne på Lördag:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0