Till Daniel

Vet ni Vad som är jobbigt just nu? Allt! Att sitta där man inte vill vara. Längta till det man kallar hem. Det man har skapat till sitt hem. Även att sitta och kolla telefonen var 5min och hoppas på att det är en viss person som skriver. Varje gång telefonen låter så Hoppas man på att det är den!

Hela tiden försöker man vara stark och glad men man orkar inte. Idag tog min ork slut. Den har blåst ur mig. Jag vill så gärna och så mycket. Jag har så mycket känslor inom mig just nu. Och det är just nu när allt blivit 1000 gånger jobbigare som man behöver den man älskar. Men då finns den inte där. När man behöver få ligga ihop krupen i din famn och bara få gråta så finns den inte där. Jag behöver dig.

Varje natt gråter jag mig tillsömns för att få komma in i drömmarnas värld där du också är. En liten glimt av hopp kommer till mig och för en stund får jag känna dina trygga varma famn. Men när jag vaknar är allt tomt, kallt och hoppet det försvann.

Daniel om du ser det här ber jag dig från djupet av mitt hjärta, tänk på alla de fina stunderna de gånger vi har skrattat ihop. Jag vill att du ska tänka igenom det här helt själv utan någon annans meningar. Om du väljer mig och Roxanna lovar jag att göra allt! Ge 210%! Om inte mer. Vet att jag inte får påverka Dig men jah måste få lätta på hjärtat.

Och du Bella gör inget bättre!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0