Söndag 3/7 badbilder

Taskig uppdatering IGEN! I Know. Men Daniel har haft datorn hela helgen och först nu fick jag den! Efter att ha frågat om ja kunde ta den!

Varmt som fan är det idag igen, kvavt som tuan. Igår vid halv 10 på kvällen var 23.5 grader ute! Helt sanslöst.
Ska snart gå in i duschen och duscha av mig. Ska in till stan imorgon och sätta mig i frisör stolen, och låte dem sköta sitt jobb! Alltså ska jag färga håret så det blir bra! Orkar inte lägga mer tid på hemma behandligar som inte blir bra! Och vill ha en jämn och fin färg när Pernilla gifter sig, och eftersom jag ska beställa hem clips on så vill ja jag gärna ha en jämn färg i håret och 3(?).

Och har tvättat här idag, så det börjar arta sig. Men trots att man tvättar dyker ny smutsig tvätt upp. Gick bar ut till bilen och kolla där låg en påse med smutskläder från häromdagen (Roxannas kläder) jag hade nog tappat den när jag skulle in härromdagen. Eller rättare sagt trillat ur väskan.

När jag ändå sitter här så ska jag slänga ihop ett snabbt collage med badbildern!

                          

Fler bilder kommer, Magda har dom!!:)


Kommentarer
Amanda

sv. tack så mycket för tipsen! ibland önskar jag att jag sagt det till henne innan jag gjorde testet så hon hade kunnat få reda på det på det sättet men tyvärr har vi inte haft så bra relation så jag har verkligen dragit ut på det. Japp, bebis pappa är med i bilden :)

2011-07-03 @ 21:12:37
URL: http://denblivandemamman.blogg.se/
Amanda

sv. haha vilket roligt sätt att göra det på. som din kompis. borde kanske göra något sådant jag med så min mor förstår att jag redan bestämt mig hehe :) jag kommer definitivt skriva om hur det gick på bloggen sedan så du kan väl ta och kika in nå gång ibland så får du veta hehe :) hoppas du får en fortsatt bra dag :)

2011-07-04 @ 11:50:57
URL: http://denblivandemamman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0