Orkar inte..

Förbannat tråkigt är det att tvätta. Så fort man tror att man hittat all tvätt så dyker det upp mer. Och jag kan inte städa här förren jag fått upp all tvätt men nu är torkställningarna typ fulla så det är la bara en maskin till som får plats. Så jag ska göra mitt bästa för att få undan skiten!

Ialla fall. Ont i nacken idag igen, har haft det i över en vecka. Börjar bli rätt jobbigt nu. Kan inte ligga med huvudet höger för då gör de svin ont och går ner i axeln. Det drar inte på vänster sida utan det gör ont i höger sida av nacken och axeln. Mysko, skulle det vart en sträckning hade det ju gjort ont att ha huvudet åt vänster, men de gör mindre ont åt de hållet.. Svårt att förklara såhär.. Hoppas ni förstår min invecklade förklaring..

Imon och på Lördag är det Åsa-kalas! Kan inte helgen bara vara över och börja på ny vecka?? Ja känner inte alls för detta just nu, och samtidigt vill jag inte bara sitta hemma som en drös och vara tråkig. Får se om Magda och Jörgen skulle med annars blir de nog tråkigt. Alla andra ska dricka och jag var anykter skoj? Nej!!

Någon mer som ska dit imorgon eller lördag??

                           


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0