Onsdag 6/7 städ

Då sja jag se vad som är fel med min design. Kollade den via Iphone igår och det var likadant, inte ett piss av designen sågs. Så har sparat ner den och ska kolla på den, eller om jag ska göra om den! Vet inte riktigt. Har inte riktigt den tiden att sitta och göra en helt ny deisgn just nu!

Idag ska vi trots det varma vädret städa och tvätta, har bara tjocktröjor och handukar kvar att tvätta. Såå skönt. Och har nu testat någon ny grejj på Roxannas kläder för att se om järnfläkarna vill försvinna. Och ska testa galltvål någon dag. Köpte det när jag var i affären, har hört att den ska vara bra.¨

Är det någon som har erfarenhet av GALLTVÅL??

Har funderat på tvättnötter med, men vi får se. Mamma använder det och är skitnöjd. Så får väl se vad framtiden bjuder på. Idag fyller min kära gamla vän David år med. Han blir lika förvånad varje år när jag skriver grattis till honom! Haha. Going!
Ja vi har känt varann länge, men bara träffas 1gång:O OMG! Hahaha... Ja tror vi träffades på någon chatt typ 04. Så det är ett tagsen:)

Men nu ska jag trycka i min lite frukost och sen göra dagens grejjer! Trycket men bra efteråt!


Kommentarer
Sofia mamma till Terje

Jag tycker Galltvål är suverän på gräs och fettfläckar. :) hur tycker du den funkade? :)

2011-07-12 @ 17:24:16
URL: http://sofiafurostam.blogg.se/
Sofia mamma till Terje

Jag brukar blöta ner fläckarna med ljummetvatten och sedan gnugga med tvålen, efter vdet så brukar jag tvätta plagget i masin med lite flytande Via brukar göra susen :)

2011-07-12 @ 17:37:11
URL: http://sofiafurostam.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0