Onsdag 27/7 Jäklar!

Besöket hos läkaren gick väl inte vad man förväntat sig. Han bad mig bara klä av Roxanna så han kunde se när hon skulle gå (??????)
Sen ville dom att vi skulle göra blodprover med, det fick vi inte göra så sent, utan skulle komma tillbaka morgonen därpå.

Visst, tänkte jag. Så Vi var kvar hos Daniel i natt. Tänker inte gå in på det i detta inlägg..
Men vi kommer upp i tid och vi är klara att åka. VAR FAN ÄR NYCKLARNA?
Panik springer runt i hela lägenheten och letar som en iller. Hittar dom inte, tittar igenom allt. Så vi missar denna möjligheten att ta prover. Så när klockan var kvart över 9 halv 10 så hittade jag dom. Roxanna hade gömt dom i sin tunnel. Jag tittade ändå i tälten så varför missade jag tunneln? Ja stress antar jag.

Så imorgon får vi göra ett nytt försök och göra dessa prover. Har egentligen inte pengar för att fara fram och tillbaka mellan Kungsbacka och Varberg. Men det får gå för Roxannas skull.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0