Nya bloggen

Jaha ja!

Då ska Daniel arbeta på sitt gamla jobb på Lördag. Jag blir bil"fri". Eller rättare sagt utan bil. Mycket tråkigt vill jag lova. Så många tankar snurrar i mitt lilla huvud. Tänk om det händer Roxanna något och jag behöver bilen. Eller det händer honom något och jag måste möta upp honom på sjukhuset eller liknande.

Men inte för att jag tror att det kommer hända någon någonting, men tanken finns där. Oron kommer ändå.

Ialla fall, för dem som vill ha adressen till min nya blogg så är den här --- http://enblommaioknen.blogg.se.
Som sagt har inte påbörjat någonting än på den! Ska sätta mig och en design och såntdär.

Namnet en blomma i Öknen kom jag fram till att eftersom det är inte lätt att vara en blomma i öknen. Lika lätt är det att vara sig själv i vårat samhälle idag. Och även lika svårt är det (för min egen del) att må bra och lika svårt är det att ta sig upp från grunden när man blivit sårad m.m och fått benen undanslagna på sig.

Så är ganska nöjd med namnet!:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0