Måndag 4/7 Skor.. Igen:)

Ojoj nu har jag gjort något som jag verkligen inte brukar göra! Ojoj, Magda vad har du lurat mig med;)
Idag köpte jag 2 par nya skor IGEN! ajajaj! Ett par till mig å ett par till Roxanna som jag tyckte hon kunde ha senare typ när hon börjar dagis!

                  
Dessa till mig. Såg dom där på en hylla och bara föll handlöst för dom! Och så tyckte Magda att dom skulle passa min klänning så nu är allt kirrat! Skor, klänning kuvärtväska(har ja visat bild på den föresten? Om inte säg till så slänger jag in en bild på den! Och samma dag som bröllopet är ska jag bara fixa frisyren hos söta Gabbi!
Så nu har ja inget att oroa mig gör. P.s Deesutom åker dessa skor med till kreta!;)

                   
Och dessa fick Roxanna, bara det att hennes pappa kommer hota med att elda upp dom då han HATAR Hello Kitty, mne hon har nästan inga plagg, eller hon har inga plagg med Helle Kitty så ett par skor skadar inte!:)

Och Natalie skynda iväg till Din sko så kanske de finns kvar några till Bellson!:)

Nej nu ska jag gå och se om de finns varm vatten! Ska färga håret. Blev så jävla arg förut, hade gått till frisören i hop om att dom skulle göra en färgning på mig nej då vill dom inte de! Snacka om att ha förlorat en kund ialla fall! Losers!


Kommentarer
Natalie & Bellson

Åhåååå, tack för tipset! Såååå fina! :) Kommer passa braaa på Roxie så hennes pappa kan slänga sig i väggen ;)

2011-07-05 @ 12:27:41
URL: http://rackartussenochjag.blogg.se/
Fia

Ååå vilka söta skor!

2011-07-10 @ 23:52:44
URL: http://www.sofsan.se/
Smsa Låna

Schysst blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-19 @ 03:48:08
URL: http://smsalåna.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0