Måndag 11/7 har inte tid med detta

NEEEEEEEEEEEEEEEJ!!

Jag vill inte bli sjuk! Inte förkyld. Fan! Nyser, ont i halsen och snart kommer väl snörvel med. Inte tid med detta nu jue. Vill ju vara frisk på lördag så jag kan ha lika kul som alla andra. Och inte vill jag vara sjuk om jag ska mysa bebis heller.. Satan försvin!

Idag ska jag ialla fall tvätta och städa bilen. Den belv ganska skitig när det hade regnat och vi har ju grusväg och det blir rätt lerigt när de regnar.. Så ja ni kan la föreställa er hur den ser ut bak. Och städa inuti bilen behövs det med. Dessutom ska Roxannas farmor och farfar ha våra bil i helgen då de ska ha Roxanna hela helgen. Dem ville ha henne redan på Fredag så då sa vi att om dom ville så får dom ta henne. Så vi ska ha deras bil. Och vem ska köra?? Jo jag. Jag ska ha det nyktert på bröllopet. Annars kommer vi inte hem.

Hmm vad ska vi äta till lunch idag då? Får fundera


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0