Lördag 9/7 Strandad......

........ Det är så man känner sig när man inte har en bil. Daniel arbetar på sitt gamla jobb idag, och då måste han ju ha bilen för att komma dit. Så jag sitter hemma och jag som får knäpp av att veta att jag inte kommer någonstans. Har ju bott här innan utan körtkort och förmågan att ta sig härifrån.
Men nu är det ju något annat när man vet att man kan komma härifrån, för man har ett körkort och kan åka och hälsa på vänner m.m.

Får la passa på att städa upp efter min duktiga dotter som älskar att riva runt, riva sönder papper och släpa ut allt hon inte får. Man bara kollar på det och man blir bokstavligt talat trött av att titta på det.
Jag städade ändå undan lite grann här igår, fick upp nästan allt som låg på golvet. 2 minuter senare ligger det nya grejjer på golvet. När försvinner denna perioden????

Helst nu!

Igår umgicks vi lite med Fia och Frank men det blev en tidig kväll, Daniel var trött och skulle upp tidigt. Fia har jobbat hela veckan och va dödstrött hon med. Och jag var rätt trött jag med, men fastnade ändå framför halva Harry Potter och hemligheternas kammare sen även "Not another teen movie".
Deckade rätt fort kan jag lova. Men han till och med att duscha.

Nej back to my real life! ska försöka få i mig 1 eller 2 koppar kaffe sen ska här städas.... Gör man inget annat än städar???


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0