Lördag 30/7

Går på nålar varje dag. Nu är det till och med så jag mår illa för att allt närmar sig Kreta och jag vill inte säga att jag inte vill att Roxanna ska åka med.
Han har ialla fall talat om det för sina föräldrar. Suck! Nu känns allt så j-vla kört! Vet att han fortfarande vill tänka och hela den baletten men mitt hjärta och min mag känsla är inte överens alls. Helt oense.

Igår fick min lillasyster med mig till Kungsbacka-kalaset. Jag kom på andra tankar och det var det värt. Björn Rosenström var där och spelade. Och under den tiden han spelade så tänkte jag inte på något annat än att ha skoj. Visst tänkte jag på Roxanna hela tiden, men allt annat runt omkring. Det var först idag som allt slog tillbaka och jag kände hur mycket jag saknar! Det har varit några lugna dagar för min del. Men idag slog allt tillbaka på mig och tårarna sprutade värre än någon gång innan. Det är nu jag håller på att inse att jag verkligen är på väg att förlora den jag älskar!

Visst jag har sagt det innan och tänkt på det, men det är först idag som allt slog mig som ett bollträ i huvudet. Att jag verkligen är på väg att förlora den man som jag vill dela resten av mitt liv med.
Det gör så ont, känslomässigt. Det gör ont i hjärtat. I alla de delar där jag har känsel. Känns som att jag ska svimma hela tiden. Och att allt runt omkring bara påminner mig om allt.

Så jag har idag tagit ett beslut, att OM (läs mitt om) vi skulle gå isär så vill jag inte ha speciellt mycket av det som vi har i Holmåkra. Allt kommer göra mig påmind om honom och det kommer bli jobbigt nog att behöva träffa honom.
Så det som kommer följa med mig är de sängkläder jag hade när vi flytta ihop, hälften av Roxannas grejjer, mina filmer, och det som är "mitt".

Vet att det inte finns mitt och ditt i sambolagen men det som ingen annan än jag fått som serviser och sånt. Sen får han behålla resten. jag vill börja om från början med nya grejjer att bygga ett nytt liv med. Det "gammla" kommer bara skapa blödande sår i mig. Jag kommer sitta hemma om kvällarna och lipa sönder för att jag ser minnen i grejjerna. Minnas vilka filmer vi sett i soffan även samtal vi haft.

Det hade vart något annat om det vore så att vi var övrens om att gå isär för att vi inte var "kära" i varann längre någon av oss, att vi var på samma plan, men nu är vi på helt olika plan båda två.

Jag=älskar
Han=vet inte

Ja, ni förstår.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0