Lördag 23/7 ännu en dag går och ja vet inte...

Nu var jag hemma fråm Gekås blev lite kläder till mig och en massa till min lillfis.
Idag vet jag inte hur jag mår. Orkar och vågar inte känna efter. Men vet att jag mår sämre än igår.

Ska man skita i och göra grejjer bara för att en viss person ska till samma ställe som en själv? Vet inte, men har några som vill att jag ska med. Men samtidigt som jag känner mig skyldig för att jag vill roa mig och komma på andra tankar för en stund ialla fall. Och de jag känner mig skyldig för är att jag bett mamma passa Roxanna. Fy fan känner mig hemsk. FUCK!

just nu suger en stor del av mitt liv. Roxanna lyser upp halva mitt liv, tack vare henne och min fina vovve kommer jag upp ur sängen på morgonen. Ni är guld! Och tack mina underbara vänner som stöttar mig och finns där för mig. Nu vet jag vilka som är mina riktiga vänner!

Magda x2 och Nette ni är guld värda!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0