Listan...

Just nu sitter jag och försöker komma på vad jag ska skriva på inköps listan inför lördag.
Det blir en listan som heter "Resan" och en som kommer heta "hemma". Alltås den för resan kommer innehålla allt som vi behöver inför resan och jag har inte ett ända plagg, alla min linnen är i princip förstörda av vattnet, mycket tråkigt. Och Daniel ville köpa sina egna. Så ja..
Sen har Roxanna lite grann bara, men det är ett barn vi pratar om, hon har ett plagg om dagen, utan snarare 3 kanske om vi är ute och far och de skulle hända en olycka att blöjan läcker eller att hon spiller när hon äter.
Så lite mer ska hon ha med.
Sen listan "hemma" kommer vara sånt vi behöver hemma.
Shampoo, tvål, diskmedel, plåster you name it.
Så jag har lite och göra. :)
Ska ialla fall gå och lägga mig närsom helst. Och den mesen jag lever ihop med vågar inte låta Roxanna sova i eget rum så ja får plocka isär sängen imon igen och ställa in den igen! MES!!
Ska ialla fall försöka få honom att låta henne sova där i natt. Som en provnatt.. Får se hur det går.
Och jag tyckte jag var mesig när det gällde Roxanna! Oh My Gooooooood!!

Stora manliga Burken haha! Skrattar på mig! Vågar inte låta sin dotter sova i eget rum. Han har sagt att får han bestämma så ska hon sova i samma rum som oss tills hon konfimeras! Jag bara skrattar åt honom och säger :- Privat liv TACK!!


Kommentarer
Anonym

absolut! vad gör du? :)

2011-07-19 @ 23:16:55
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0