ja bryr mig inte längre

Från och med nu kommer jag skita fullständigt i vad ni tycker!
Kan inte någon ta att man mår dåligt så försvinn.
jag har under dessa dagarna som varit sen jag blev "lämnad" fått se vilka som är mina riktiga vänner och vilka som kommer vara de nya vännerna som kommer att stanna.

Men när ni mår dåligt, då ska det vara så jävla synd om er och herre jävlar! Men när någon annan mår dåligt så är det bara uppmärksamhet man vill ha! Nej, det jag har försökt med att få Daniel att se hur jävla dåligt jag mår och vad han har orsakat.

Men bra då ska alla få veta!

Daniel har lämnat mig och bara 2 dar efter får jag missfall. jag är ensam om att bearbeta en sån sak. jag har ingen jag kan gråta hos ingen som torkar mina tårar. Inte heller någon som finns där och säger att det går bättre nästa gång eller det löser sig. Vi gör detta tillsammans vi går igenom detta tillsammans vi är 2.
Nej jag är helt jävla ensam.

jag skiter fullständigt i er alla nu! Är ni så jävla trötta på mig sluta läs jag har aldrig bett er läsa här! Och ta bort mig på facebook. I dont give a fucking shit!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0