Huvudvärk deluxe

Okej det var ju detta med att städa bilen men har haft sån jävla huvudvärk så jag ska åka till affären och köpa vatten( kan tyvärr inte dricka vattnet här, det är så mycket järn i vattet att jag spyr när ja dricker de.. Och även roxy spottar ut det och gör de fulaste grimarserna) Så sen ska jag städa bilen. Får se om ja kan ställa mig vid mjölkrummet och tvätta den med, de stod massa grejjer der förut det gick inte riktigt.

Jag har mycket att längta till nu känner jag.
Nu till helgen är det Wheels and Wings på Fredag sen bröllop lördag.
22-23Juli Åsa-kalaset!
23Juli - Gekås och köpa semster kläder med farmor och farfar, dom skulle dit dom med så vi snålåker med dom:)
29Juli - Chappen hela helgen
5Augusti - Kräftskiva i Grimeton hos Alicia
8Augusti - 3år ihop och de ska vi fira lite ialla fall
11Augusti - Kreta
:) Så när vi kommer hem blir de 2 nya tatueringar och inskolning på dagis.

Så ja de finns mycket att se framemot:D


Kommentarer
bella

Åsa-kalaset?

2011-07-12 @ 13:16:25
jannike

Ska ni till Åsa kalaset? Vilken dag ska ni dit? Vi ska ha lite förfest innan, ni får gärna komma?

2011-07-13 @ 10:02:57
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0