Hata är dock ett starkt ord...

Ni som läst mitt lösenords skyddade inlägg kankse förstår att jag inte har det lätt med mig själv och folk runt om kring mig. Men jag hoppas snart att det löser sig.

Men idag har jag av någon anledning kännt extra mycket hat mot vissa personer, även personer som jag älskar av hela mitt hjärta. Det är inte lätt att vara ödmjuk eller hur är det låten går?
Men samtidigt finns de människor som har funnits i mitt eller Daniels liv innan som jag inte riktigt förstår mig på. Dom vill träffas och reda ut deras/våra Problem eller vill försöka igen, se om det ska hålla m.m..
Och detta gör det inte lättare för mig att inte hata. Visst tar det en jävla massa energi att hata men vissa går det bara inte att gilla, eller tycka synd om..

Ja va ska man säga, ja förstår mig inte på dessa människor.
Inga namn eller personligheter nämnda, men fan va trött jag blir...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0