Godnatt

Okej, var väldigt ledsen när jag skrev mitt förra inlägg, men när Roxanna bara skriker och skriker och inget hjälper så blir jag helt mållös och funderar allvarligt på vad jag gjort fel och vad jag inte gjort för att det ska bli såhär!

Men nu är hon glad igen och vart sen pappa(hennes) kom hem, fast att han ligger med feber. Men hon leker och skrattar som vanligt igen. En stunds förtvivlan från både henne och mig är naturligt.

Fick åka och handla förut åt min stora sjuklig. Så ska snart gå in med godispåsen till honom just nu ligger han och läser senaste numret av HÄLGE. Jag har tagit mig en kall(tro det eller ej, men det är sant) dusch, det var det könaste jag gjort på länge, men var så klibbig och äcklig av värmen och plus att jag stått framför spisen och lagat mat gjorde inte att svetten rann mindre. Så nu ska jag lägga min skrutta, vet det blev lite sent men det får de bli ibland. Inte varje dag man får vara uppe sent :)

Så godnatt det vänner jag redan har och de vänner jag inte än har mött.

                 


Kommentarer
Amanda

Hejsan,

jag är gravid och har bestämt mig för att behålla vet däremot inte hur jag ska berätta för mina föräldrar om detta. Eftersom de tycker att jag är väldigt ung (är 18) så är det inte lika lätt att säga det som om jag vore 25. Hur gjorde du, har du några tips till mig? Tack på förhand :)

2011-07-03 @ 16:14:37
URL: http://denblivandemamman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0