Fredag 22/7 Tillbaka till saknaden

Ser ut att bli Åsa-kalas ialla fall för min del. Har lurat med min stackars lillasyster än en gång på mina upptåg. Haha..

Just nu är jag i Kungsbacka. Varför är är inget jag tänker diskutera just nu. Men kan bara säga att jag saknar!!!!!
Ska vara här ett par dagar. Åkte hit igår kväll. Så idag var det ju Bvc så det var bara tillbaka till varberg de första man gör när man vaknar. Så jag körde inom Daniel och hämtade lite mer kläder, såg inte vad jag roffade åt mig i mörkret. Så hämtade jag Nikita med.

Ska tillbaka till Bvc på Tisdag med. Suck! Då ska vi träffa en läkare för hennes mage IGEN!! Hon gå rinte upp i vikt som hon ska. Lisbeth sa att hon borde gått upp mer än 80 gram. Vaccinationen gick bra förövrigt. Det var en spruta i armen för er som denna vaccination väntar! Det var mpr=Mässling, röda hund och påsjuka. Men ialla fall vikten den dalar! Oronde sa Lisbeth.

Men nu ska jag ta och leta fram kläder till lillan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0