Fredag 1/7 rubrik??

2 veckor kvar till Pernillas bröllop.
Och nästan 6 veckor kvar till Kreta.
Och just nu känns de som att min elaka bränna aldrig kommer försvinna, det gör ont bara man nuddar de.. Räcker kläderna ligger på så gör de ont:( Brukar aldrig bli såhär bränd:(

Idag ska jag fortsätta tvätta, skittråkigt men nästan all tvätt är borta! Om det inte börjar regna så ska jag ta en cykeltur med. Men höja sadeln först. För fan va ont man får i baken om den inte är hög nog, tycker jag ialla fall!

Om man skulle få i sig lite frukost kanske, ska nog gå ut och hämta mjölk med för en gångs skull. Men det verkar som att jag ska byta en äckelblöja först! Hmm, gillar inte dom blöjerna för fem öre. Var bättre när hon var nyfödd, då spyr man inte av lukten ialla fall!

Och bilderna ja, de vart ju de med, men dom kommer snart!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0