Fredag 15/7

Pjuuu!

Äntligen hemma. Har vart iväg med Magda till Glasögonfabriken i Ullared. Hon tappade ju bort sina nya och vågade inte riktigt erkänna att hon tappat bort dom för försäkringen.
Men hon fick sina nya idag och dem var jätte bra på henne.

Eftersom de var en del vänte tid nästan 2 timmar, så gick vi in på Gekås. Inte farligt med folk. Men ändå mycket. Men ja fick mig en ny plånbok och ett skal till telefonen.

Och hör och häpna kära magda som lever(levde) på 1800-talet och knapp telefoner byte abonnemang idag och skaffade sig en Iphone4. Haha, tekninkens under! Så ja har lovat henne att hjälpa henne komma igång. Haha Så nu ringer vi gratis till varann och sms. Skit bra då vi umgås så pass mycket.

Men ialla fall. Daniel fick en ny plånbok han med, en skjorta och Roxanna fick en tröja och 2 pjamasar. Men vi ska ju dit nästa Lördag så jag såg mycket jag gillade. Höhö!

Och ikväll blir de skoj inne i stan. Hoppas jag ialla fall. REGNET HÅLL DIG BORTA!

Men nu ska jag byta en äckel blöja och packa Roxannas väska, hon och Nikita ska sova hos farmor och farfar ihelgen.. Mysigt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0