Förlåt

Jag har förlåtit dig trots du har gjort så fel.

Jag har förlåtit dig trots att du sårat mig.

Du har förlåtit mig trots jag har gjort så fel.

Du har förlåtit mig trots att jag sårat dig.

Du ber mig om min förlåtels.

Jag ber dig om din förlåtelse.

Han böjer sig fram och smeker en tår från min kind

och säger,

Jag har gjort fel,

du har gjort fel,

jag har sårat dig,

du har sårat mig,

kan du förlåta mig?

Så förlåter jag dig.

säger han.

Jag torkar en tår från hans kind

och säger, det är okej, allt är bra nu.

Vi ler mot varann som om inget någonsin skilde oss åt.

I min tankar när jag är ensam spelas det upp gång på gång.

En verklighet, den sanna verkligheten.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0