Fixat

Sådär nu har jag fått iordning på "mitt liv igen". Bloggen med andra ord.

Vill bara säga en sak, jag har skapat en annan blogg, dock inte påbörjat den, utan mest bara för att se om jag ska byta eller ej, men med tanke på allt jag har på denna blogg så känns det som att nja, mje. Alltså lite tveksamt. Skulle vilja byta adressen! Vill inte heta onebabyone.. Vet inte ens varför jag tog det för huvudtaget. Var nog såpass nere och ledsen pga att jag fått ta bort den gamla, som innehöll så mycket känslor innan jag blev gravid, och i början och allt det där! FAN!

Hmm, ja men men.. Jag skulle vilja ha med mig alla mina inlägg och allt sånt bara ha ett nytt adress namn!
Jobbigt detta.

Och nu känner jag hur träningsvärken smyger sig på. Lite lätt sådär;) Men nu ska jag gå och lägga mig ialla fall. Är skittrött..

Godnatt alla go människor


Kommentarer
Signe

Kul blogg! Det märks att du gillar att skriva!

2011-07-12 @ 14:35:46
URL: http://djurförsäkring.net


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0