Färdigstädat

Sådär ja! Nu var bilen städad invändigt. Men utvändingt NEJ! Det var fortfarande upptaget vid vattenslangen. Men jag funderar på om jag ska ta och göra de på Statoil istället. En Bronstvätt kostar inte så mycket.

Men nu finns det inget som inte ska va i bilen längre ialla fall. Skönt måste jag säga. Kan bli knäpp på mig själv ibland asså. Jag tänker att jag ska ta in grejjerna men så blir det inte av för att jag har så mycket annat att bära på ibland. Men nu är det borta och alla kläder som hamnat i bilen ska tvättas och ena golvmattan måste skuras en viss herre har spillt öl på den och jag råka välta en energidryck :p. Så nu tar jag det bara lungt håller på att tvätta klädseln till vagnen med. Min lilla tjej hade ätit banan med hela sig och vagnen!:) haha men jag var tvungen att muta henne för att ja skulle få bli klar.. :)

Nu ska jag ta och göra lite mat :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0