Duktig..

Usch så duktig jag känner mig just nu! Roxanna röja jävlar här hemma skit i vad jag sa och bara var allmänt trotsig, så jag tog ett kort och bestämt val.

Haha det låter som att jag mördat henne! :o

Men ialla fall. Jag tog på henne långbyxor, strumpor och tjocktröja plus allt annat och gick ut och satte henne i cykelstolen knäppte fast henne tog på hjälmen och cyklade iväg. Inte en allt förlång runda, men en lagom runda för att jag skulle bli helt totalt genomsvett och kläderna satt klistrade, och nej ingen trevlig söndasrunda i lugnan ro utan en tur med högsta växel och inga tramserier med stanna för onödiga saker som vila. Utan top speed och det känns så bra efteråt. Och nu är hon lugn igen, vi lekte lite på utsidan med men så skulle Kitan ut med och eftersom hon bara ska bort till hundgården och bråka så kopplade jag henne och gick till och hämtade posten sen in igen! Hon måste till björn snart och leka med Sixten.

Så när jag kom in så var den en kall dusch, förvånadsvärt gött var det. Det var bara en avsköljning, den riktiga duschen kommer ikväll.

Men nu ska jag gå och ta ett mellan mål. Är lite små hungrig..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0