Dove intensive repair

För någon vecka sen fick jag ett formulär från Buzzador och där fick jag fylla i masso olika svar ang mitt hår och schampoo och sånt. Då var det en kampanj om det nya Intense Repair Express Intensivbalsam från Dove. Dock kom jag inte med:( MEN! Jag köpte det privat och efter all färgning jag utsatt mitt hår för så var de så slitet att de gick knappt att borsta... Men efter att ha användt detta 2 gånger så börjar mitt hår får tillbaka sin ursprungliga form och sånt..
Och jag kan varmt rekomendera detta till ALLA!

Är ialla fall skit nöjd..

                           


Kommentarer
Ronja - 19år och Mamma :)

Hum, färgar mitt hår väldigt mycket också och är jätte slitet :( Inga kluvna toppar men jätte slitet så det knappt går att borsta, precis som du beskriver det. Men hur ofta tvättar du håret med det schampot då? Och finns det något passande balsam? :)

2011-07-11 @ 09:48:17
URL: http://tinkels.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0