31/7 Vilken natt...

Usch, i natt blev det väldigt få timmar att sova.

Jag och Marie var barnvakt åt Teo och Tindra. Och sen körde jag Björn och mamma till Vallda. Men vi hade mysigt och roligt så det gör inget att ja sov mellan halv 5 och halv 8. Icke.

Tänkte ta mig ner till Kungsmässan en sväng sen och kika. Det är ju så bra med gång avstånd.

Jag vet ärligt inte vad jag ska skriva mer. Inget som ja vill skriva här så öppet ialla fall. Det finns ögon som vill veta alla detaljer för att kunna trycka mig ännu längre ner i marken än vad jag redan är.


Jag i Fredags innan Rosenström


Teo nanar gott hos mig!:)

Bebissjuk? jag? NEEEJ! Inte alls.. Va har ni fått det ifrån:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0