1 helt år har jag väntat...

Lite gräsligt gnällig sur och irriterad känner jag mig just nu.

Jag är så trött på att folk ska uttnyttja mig. Bara ta ett exempel, imorgon är det ju Wheels and Wings här i Varberg. Och oturligt nog ska Daniel på Svensexa just på Wheels and Wings. Så jag är lämnad ensam och barnledig. Wheels and Wings är något jag sett fram emot i ett helt jävla (fucking) ÅR! Nej då ka jag inte gå för att vem är så jävla lost att dom går ensamma på Wheels and Wings där precis va fan kan hända? En ensam tjej ibland den enorma folksamlingen är inget som man rekomederar.

Och då sa min lillasyster att hon gärna följade med om ja kunde hämta henne, och visst det kunde jag, för jag måste eventuellt lämna Daniel i Kungsbacka imorgon. Men bara för att jag inte kan köra hem henne så vill hon inte med mig. Och ingen annan vill heller åka med mig. Så där står jag så sjukt jävla besviken och vill så gärna gå att ja funderar allvarligt att ta på mig en dräckt i järn och bunkra upp med 1 ton pepparspay i fickan. Enbart för att inte en ända vänlig liten själv vill gå med mig.

Vet ni hur mycket jag längtar tillbaka till Göteborg nu eller? Där fanns alla kompisarna och dem som mer än gärna ville göra en sådan sak för en för att dem tyckte det skulle bli kul att gå själva.

Det som irriterad med är att denna svensexa blev bestämt IGÅR!!! IGÅR!! Och karl-jävlarna kan inte ens planera en svensexa utan nej de fick min mamma och min moster göra och jag hjälpte till att komma på vad brudgummen skulle göra. Och jag vill så gärna se den ena grejjen han ska göra vid hamnkiosken imorgon vid 21.00..
Dessutom hade jag och Daniel planer inför imorgon kväll men de spolar han för att gå med på en svensexa som blev sent påkommen och faaaaaaaaaaaan!

Bara allmänt nere och ledsen på dem som kallade sig mina vänner!


Kommentarer
jannike

De måste ju finnas någon som du känner som ska gå? Du får helt enkelt fårga alla din fb-vänner;)

2011-07-15 @ 09:24:12
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0