Vad är det för fel på mig?

Håller på att bli tokig.
Jag satte ju in en koppar spiral i mitten av augusti och har inte haft några som helst problem med den. Men så trodde jag att jag fick tillbaka min mens den 29/11-10 men det slutade inte blöda och jag blöder än. Börjar bli lite orolig faktiskt att det kan vara något som är fel.
Daniel tycker jag ska ringa till gynakuten redan ikväll men jag får ringa imorgon istället.
Men jag kan väl ringa till mödravården eller??

Jag har inte ont eller så, jag bara..... blöder. Får nog ta ett grav-test med så man kan utesluta det.
Jag vet inte riktigt vad jag ska känna eller göra..



Kommentarer
Johanna

Jag satte in min kopparspiral i november och har sedan dess haft massa bruna flytningar men ingen mens alls! Tycker med att det är konstigt och jobbigt att det är bruna och ibland lite blod, mycketbättre att ha mens en vecka och att det sedan är borta en månad :s

2011-01-03 @ 07:54:23
URL: http://Blomman.org
Mickan

Hej Kim! Blir lite orolig för dej =( Att du får dra det tyngsta lasset hemma! Man måste bryta ihop för att komma igen, det är sant! Lämna lilla Kim till Burken en dag och åk bara iväg och var du! Vi morsor behöver det, bara för att vi är hemma betyder det inte att vi ligger och sover hela dagarna, eller hur?! Gud vad jag längtar till våren nu, då kan vi ut och promenixa och man slipper alla vinterkläder! Ni får titta förbi någon dag, om ni inte hinner innan bebisen kommer så får ni komma efter =) Kram! Keep going strong!

2011-01-03 @ 09:17:03
URL: http://livetochhemtjnsten.blogspot.com
FowZie ♥ ~ felicia aulén

nu märker man att 2011 är igång när folk har börjar uppdatera ordentligt ! =)

2011-01-03 @ 16:34:27
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0