Torsdag 7/1 sprängande huvudvärk

Dagen igår spenderades i Värö så vi var inte hemma förren sent och då orkade jag helt enkelt inte skriva.

Men ialla fall jag red igår, och fan vilken träningsvärk jag har i låren.. Sjukt! Har jag verkligen så dålig muskelatur?????? Och kondition.....

Jaja, bättre blir de ialla fall=) Sen var jag hos svärföräldrarna med Daniel och Roxanna hela dagen. Och igår så kollade vi vart resan i augusti går. Och den går till Kreta.. Dock minns jag inte vart i Kreta vi skulle. Men Daniels mamma skulle till resebyrån på lördag och se om de fanns platser kvar på det hon hade tittat ut. Men det hon hade kikat ut var jätte bra. Tyckte jag ialla fall.

Jag tror mitt huvud ska sprängas, min hals rivas sönder och näsan trilla av. Har såndan sprängande huvudvärk och har haft sen igår. Och halsen har gjort ont sen i förrgår kväll. Och nästan började göra ont idag.
 
Jaja, det går la över, ska nu ta min nakenfis till dotter och klä på henne och gå ut en sväng.

Bjuder på 2 bilder från nyår. Och jag har inte fått tillbaka kameran, ska hämta den nästa vecka. Bättre sent än aldrig.

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0