Fredag 21/1 Pass??

Godmorgon alla där ute!

Idag var vi uppe tidigt, tro de eller ej. Men redan vid 7 vaknade vi alla 4 av ett himla levande en våning ner. Antar att hundarna tjafsade om något. En morrade(möjligtvis 2 lyssnade inte utan gick upp) en skällde.
Ialla fall, vi fick grattat Daniel som fyller år idag.

Har även idag kollat upp vad det kostar med pass och om de går att söka här i Varberg, och hur det är för Roxanna som bara är 8 månader. Men det fanns det inget om på Polisen hemsida. Men hon kan väl inte ha ett helt eget pass som ska gälla i 5 år?? Eller?

Är det någon som vet hur det är med pass för dessa små så uppskattar jag om ni vill berätta =)

Idag ska vi ialla fall baka så jag ska ta mig iväg till affärn när den öppnar så vi får något gjort här idag. Ska jag vara ärlig blev det inte mycket städat här igår, haha jag är vekligen kass.

Nej nu ska vi vika och lägga in tvätt för att hänga upp mer tvätt. Så vi blir av med den någon gång.



Ojoj, helt glömt!! Mickan&Daniel har fått sin andra son. Stort grattis till det nya tillskottet. Vincent kommer bli en stolt storebror!:)



Kram


Kommentarer
Zandra

Hej vi åkte utomlands med vår son när han var fyra månader, och ja de får ett eget pass och tro de eller ej men de gäller i fyra år , och kostar 400 . Lycka till !

2011-01-21 @ 09:15:21
Amanda

Roxanna ska ha ett helt eget pass, vet att kungsbacka polisen gör. precis samma pass som vi vuxna har.

det roliga är att det gäller i 5 år, så det blir en bebisbild för många år :P

men det går till på precis samma sätt som när man gör ett vanligt pass.

2011-01-21 @ 09:19:43
Amanda

Jag gjorde pass i Varberg i tisdags och fick sms om att hämta det idag! :) å kostade 400:- som zandra sa :) gick smidigt! Bara dit å ta nummerlapp å så när du kommer fram tar det kanske 5min :) Vet dock inte hur det funkar med barn :O ?? // Amanda från F-gruppen! ( bäst att skriva, läste inlägget om den här Amanda och blev rädd först att jag gjort något men sen när jag läste blev jag lugn :P)

2011-01-21 @ 11:01:11
URL: http://Awanba.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0