Tisdag 18/1 Vart är min glada lilla flicka??

Idag har vi en feberfri dag, och hon är pigg och leker just nu på golvet. Dock är inte matlusten på topp, kan det vara att tänderna är på G upp??

Nått annat positivt är att snön är på väg bort, och jag hoppas den håller sig borta och inte kommer tillbaka. Villa ha vår, sol och ännu mer vår.

Idag händer inte så mycket ska städa köket, ska bara hotta motivationen, eller om ja ska vänta till ikväll, trots att Roxanna är piggare så känner jag inteigen henne. Hon älskade ju att leka med sina leksaker, nu vill hon inte alls leka. Hon var alltid go och skrattade jämt, nu skrattar hon inte alls. Inte ens ett leende.

Vart har min lilla tjej tagit vägen. Hoppas hon snart kommer tillbaka.

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0