Lördag 15/1 Äntligen lördag....

"Äntligen lördag imon"

Det var min första tänke igår. Och jag får se min älskling lite mer än på dagarna.
Mmm, eller inte. Jag hade ju trott att han skulle till björn under den timmen som jag ska bort till mamma på ljusparty. Men nej, han har blivit vuxen serni..
Han ska på HERRMIDDAG!! Jag trodde jag skulle dö av skratt när han sa de. Och han om någon har lite åldersnojja, jag får inte nämna hur gammal han blir och inte heller att han närmar sig 30.

Så jag ska släppa honom i Idala innan jag ska hämta upp Nette.


Har nu på morgonen inte vart still mer än 10 min. Jag har diskat, tvättat dammsugit matat Roxanna fått i mig lite frukost, vikt in tvätt, nattat Roxanna, hängt tvätt.. Ja så nu sitter jag äntligen ner och kan slappa lite. Roxanna står för tillfället i sin gåstol. Varför ska man gå när man kan sitta så skönt och kolla på Lotta på bråkmakargatan???

Måste få bort julen snart.. Är så trött å ljusstakar, stjänor och grannar. Har fått bytt gardiner i köket ialla fall, ska snart byta dom i vardagsrummet med. Resten av gardinerna är på torkning. Man känner sig så där äckligt duktig när man får någonting gjort här hemma.

Jag är en rätt så slarvig person och kan leva med att det ser ut som ett bombnedslag hemma ibland. Japp det är så, men tilloch med jag har haft det rent och snyggt i både kök och vardagsrum i snart en vecka och så ska det förbli. Ingeting som bara står och väntar på att bli diskat eller upplockat. Och jag måste säga man mår så mycket bättre när man vet att det inte sår disk och väntar på morgonen eller att diskhögen bara växer. Det ända jag måste gör något åt är tvätt högen, och den håller jag på att avverka. Det är en del kvar, men den håller på att minska.

Måste lämna in min telefon idag, får inte glömma det. Den vill inte ladda. Helt cp är den, och ärligt känner jag mig helt handikappad utan den. Man har blivit så van vid att ha hela livet i den. Eller inte hela men en del av den sociala biten, MSN, Facebook, alla roliga appar. Ja, jag vill att den ska funka ju.. Min telefon är död... R.I.P. haha nej skojja bara.. Nepp, nu ska jag änga mig åt att leka med Roxanna=)

Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0