Fredag 14/1 dregel och dregel och reklam

Varför är datan så intressant??
Roxanna står och slår, och drar i den och ska helst pilla på tangenterna med. Och de börjar gå mig på neverna. Seriöst, nu är de en mamma period igen och de är ganska tröttsamt och slitsamt. Ingenting duger och så fort man kommer upp till mamma så allt super bra. Men det tar så på en med en mammig liten tjej så man är helt slut på kvällarna och man vet knappt ut eller in.

Ialla fall, ska påbörja städning av sovrummet, vi ska städa det när Daniel kommer hem. Sen ska jag tvätta hela dagen. Inget kul, men de måste görs. Har insett att vi måste bli bättre på det. Och även lägga kläderna direkt i tvättkorgen och inte i en hög som sen hamnar i tvättkorgen.

Jag ett litet problem.. Roxanna är inte alls så förtjust i gåstolen och vill inte sitta en längre tid..(med de enar jag 10 min MAX!!!!!!)Hur ska jag göra för att hon ska bli mer intresserad av att sitta i den??

Sen deglar vi till max här med. Sen är hon lite sträv om ni förstår på underkäken, över partiet där de 2 framtänderna ska komma upp. Igår kväll så satt vi i soffan och Roxanna älskar reklam på TV så hon satt förstenad och tittade på sin reklam, såg vi hur de rann 3!!! strängar med dregel ner för hennes haka och ner på magen. Så mycket har hon inte reglat innan.. 3x mer än innan..

Fick dammsuga lite i köket mellan jag publicerar detta inlägg, och många gånger förut har Roxanna gråtit när jag dammsugit, men nu upptäckte jag att hon är visst rädd för dammsugaren.
Känner mig jätte elak som måste "plåga" henne med att ha på dammsugaren. Men jag måste ju dammsuga.. Älskade barn...

                               

                                 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0