Onsdag 12/1 Mycket som händer just nu

Kom på igår kväll att vi har massa bebis att både besöka och köpa present till..
Det är först och främst Fridéns och Annas lilla nykomling Oska. Sen är det Magdaleena och Magnus lilla tjej som kom i Lördags Denice. Sen har vi Mickan och Porten. Men vad jag vet har inte deras kommit än, men vi håller tummarna för att den vill komma snart=)

Roxanna ör och klättrar överallt nu känns det som och på våran TV bänk så finns det ett skåp där vi har boxern, videospelaren och DVD spelaren. Och det skåpet är Roxanna lite extra kär i så vi har fått sätta en såndär nål som oft sitter på anslagstavlor.


En sån här nål är de=)

Så nu kan hon inte öppna det skåpet, samma i köket lådan längst ner är full med platspåsar och där får hon inte heller vara så vi har fått skruva av den knoppen på den lådan.
Hon har även lärt sig klappa händerna.. När jag frågar om hon kan klappa händerna så sitter och och klappar händerna.. Så underbart gulligt=) Det händer så himla mycket just nu, så jag hinner inte med, så jag kommer kanske inte skriva så extremt mycket vissa dagar för jag vill inte missa någonting=)
Hoppas på förståelse.

Sen fick jag ett mess igår av en kompis som jag blev rätt chockad över. Men glad. Vad får ni veta i nästa vecka. Suprise suprise... =)

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0