1/1-2011 Årets första inlägg

Nu kommer mitt nyårs inlägg. Jag hade varken lust eller tid att blogga igår på självaste Nyårsafton.

Men det var ialla fall trevligt. Jag var tråkig och gick och la Roxanna vid halv 11 då orkade varken jag eller Daniel med hennes gnäll. Vi var nere på nyårsmiddag hos Andreas och Cicci, och både jag och Daniel ville ha i oss varmrätten innan hon skulle sova. Och det blev en aning försenat med maten.

Ialla fall, jag var tråkig och la Roxanna, och jag själv somnade där brevid och Daniel var och väckte mig vid halv 12. Så jag skulle hinna med att ta på Roxanna overallen och ta ut vagnen. Ja sen var klockan 12 och vi smällde raketer och Roxanna var rätt impad tror jag, hon låg bara och tittade (hon hade självklart hörselskydd på sig) sen var vi tråkiga och gick in och lade oss igen.

Och så var det nytt år och jag av ett ända löfte, och det var att ALDRIG MER GE NYÅRSLÖFTEN!
Och nu ska jag va lika tråkig som igår, och gå in och lägga mig i sängen och kolla klart på Rallybrudar!

((Okej inte riktigt allra första men ja ni förstår vad jag menar...))

Gott nytt... KRAM



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0