Torsdag 20/1 På fötter igen

Idag är vi på fötterna igen.
Igår låg jag med feber och illamående, och Roxanna hade sin sista slöa dag verkar det som. För idag här hon pigg och glad och ska inte vara still, leker mer än gärna på golvet. Och jag har knappt någon ber alls. 37.8 om de kan räknas som feber, men jag får hålla mig till panodil så är jag någorlunda i form. 

Idag ska jag och Roxanna städa här, för imorgon fyller Daniel år så då kommer han föräldrar hit, och så som roxanna river ut grejjer så lär jag få städa hela dagen imorogn med.
Hon har nämligen kommit på att man kan riva ut alla mammas skivor på golvet och sen sparka iväg dom. Det är jätte skoj tydligen så jag ska hitta något annat ställe att ställa dom.
Imorgon ska vi göra tårta, tänkte göra kärleksmums med.

Nej, nu ska jag ta och börja städa.. =)

Kram



Kommentarer
Bea

Hallå på er ! Skönt att Roxanna är piggare =) Men denna hemligheten får du allt ta o avslöja nu.. dööör av nyfikenhet ju hehe

2011-01-20 @ 11:57:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0