Torsdag 13/1 Roxanna har suttit på Pelle.. 7månader gammal=)

Glömde helt av att skriva igår när jag kom hem. Eller igår kväll rättare sagt.

Vi åkte en sväng till Nette för att vi skulle prata om en sak.. Nått ni alla andra får reda på snart ändå=)
Ialla fall, vi satt och prata om de sen blev annat som kom på tal. Därefter åkte jag Roxanna med henne till stallet en sväng. Hon skulle ta kort på pelle och gå en liten promenix så vi hängde glatt på. Roxanna somnade men hon låg så skönt i vagnen och sov så de gjorde inte mycket.

Vi fick tagit kort ialla fall. Och Roxanna har suttit på Pelle, hon undra nog mycket vad det var för något och vad hon gjorde där. Sen blev hon rätt kinkig så vi fick åka hem. Nette skulle lägga upp korten på Facebook så jag skulle sno dom men har inte sett att dom kommit upp så jag väntar spänt på att dom ska komma upp.

Nu ialla fall ska jag plocka färdigt och göra oss iodning för vi ska åka till Magda och Teo en sväng och idag kommer min kamera med hem... HAHA!

Skriver när jag kommit hem igen, blir nog inte så länge där idag, har en del att stå i hemma.

Kram


Kommentarer
Jeanette

Ska bara redigera dom :) kom hem senare än planerat igår så :) Men dom är på g :)

2011-01-13 @ 16:26:03
URL: http://jeanettemyhr.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0