Tisdag 4/1 badade igår

Igår var jag inte hemma på hela dagen. Jag oh Roxanna var iväg med Magdaleena och Wilma och badade i Falkenberg. Och det var första gången för Roxanna att bada i badhus. Men hon hade superskoj.  Och sov som en stock hela vägen hem, hon vaknade en stund för att äta lite när vi kom hem och somnade därefter om igen.

Så detta får vi göra om. Hon gillade att bada och det gjorde mig glad. För då vet jag att vi kan göra om detta utan problem. Idag ska vi städa här hemma och sen vet jag inte vad vi ska göra.

Får ta Roxanna hon är helt jävla omöjlig.

Kram


Kommentarer
erika, 18 år och blivande mamma

Hejsan! det är jag som är neeevalainen på blimamma.se! jag har fått ett litet erbjudande angående min häst som jag egenetligen hade tänkt att sälja. Men jag tänkte fråga dig, eftersom du klarat det! hur är det att ha häst och bebis samtidigt? hur klarar man det??? tänkte mig lite råd från en riktig hästmänniska som fått bebis också då jag verkligen vill ha hem min gosse igen!! kram

2011-01-04 @ 20:47:19
URL: http://aaaprilmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0