Tisdag 11/1 Betongbarn??:O

Jag vet att jag är superdålig på att uppdatera men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, och ina tips får jag heller när jag ber om de. Så ni får helt enkelt stå ut med att jag pratar om allt och ingeting och saker som är skitbooooring...

Om en vecka börjar öppna förskolan igen, och både jag och Roxanna längtar. Äntligen nått att göra som är av ett litet måste i våran vardag. Jag ska även försöka komma iväg till badhuset 1 gång i veckan. Inte själv, men med Roxanna. För så mycket som hon gillade det så var de ju defenitivt inte sista gången vi var där. Nästa gång ska jag försöka ha med mig kameran. Ska även försöka få med mig Daniel, han tvärvägrar just nu men någon gång kan han väl följa med för Roxannas skull.. Eller??

Nu ska jag nog ta och ta på mig strumpor och kila ner till pannan, de börjar bli lite kallt inne.
Är inget stort fan av behöva elda själv för att få värme. Är ett (som Daniel kallar mig) betongbarn.
Jag är van vid att det är eldat och bra. Så är de när man är uppväxt i lägenhet.

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0