Söndag 30/1 sjuka söndag..

Då var det inte mycket bloggat i helgen IGEN!
Men igår var jag i Laholm hela dagen med Nette. Mycket trevligt. Dock var Roxanna mindre glad när hon inte fick krypa på golvet, Jennies hund var inte helt 100 med barn tydligen men hon fick krypa lite då och då, så lite grann kräla hon på golvet.

Hon spydde igår kväll i sömnen tur var väl att vi låg i sängen och inte satt i soffan. Hela hon och hennes säng var nerspytt, stackars liten. Men idag är det inga problem, hon mår inte dåligt ligger på 36.6-37.2 i grader och är snarare hård i magen och har vart skitsur för att både jag och Daniel inte orkat leka med henne för vi både ligger i magsjuka.

Japp vi mår inte alls prima idag. Det började i natt, först Daniel som var inne på toa och hulkade, och jag var inte sen att nästan krocka med honom i dörren på väg till toa. Så när vi väl är friska från detta så är det tvärdrag, byte i sängar, kokning av nappar, flaskor och tvätta klädseln till Roxannas bilstol.

Men nu ska jag plantera mig i soffan för snart börjar solsidan, och så ska jag fortsätta må illa och ha ont i magen.

Krya på er där ute alla sjuka, för det ska vi!

Kram



Kommentarer
Nette

Jag har ju åkt på feber :( kallsvettas kan man inte riktigt säga att jag gör för jag gör det då jag tycker det är varmt :( alldeles klibbig och äcklig :(

2011-01-31 @ 09:16:31
URL: http://jeanettemyhr.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0