Söndag 16/1 lite bättre idag...

Jag är trött! Eller snart död skulle jag tro, känns det som.

Natten har varit rätt jobbig, trots att Roxanna sovit den största delen av natten. Men jag har inte kunnat sova och när jag väl somnat så sov jag så lätt att jag vaknade för minsta lilla ljud. Så sammanlagt har jag sovit drygt 2-3 timmar, de är ingen höjdare..

Förövrigt så ser det bättre ut idag, hon har fått vätskeersättning, och lite alvedon för att sänka febern och sen har vi även låtit henne äta 60 ml ersättning 3gånger i dag. (än så länge)
Och hon har fått behålla allt. Jag har även gett henne lite isglass, för vatten är det sista man ska ge ett barn som håller på att bli uttorkat. Det sa dom på 1177.
Det har bara vart en eländig blöja att byta idag, och i den var det inte mycket. Så jag hoppas hon blir bra snart.

Just nu sover hon och jag ska väl försöka sova en stund jag med. Jag är helt färdig.

Jag kan bara tänka mig hur jobbigt de är för henne, man vet ju själv hur det är att ha 39,2 i feber och inte må bra alls. Nej nu ropar min kudde...

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0