Onsdag 5/1 Nytt utseende

Som ni ser har jag en ny design på bloggen, som jag gjort själv denna gången. Ingen som gjort den åt mig utan jag har gjort den helt själv. Grunden är  dock en av stilmallarna här på blogg.se. Men resten har jag gjort själv.

Så det har gått nästan hela dagen för att göra det. Så nu har jag lite ont i huvudet.
Så detta inlägg blir inte så långt.
Imorgon är det röd dag och Daniel är hemma hos oss. Vi ska till Värö, Roxannas farmor och farfar. Och jag ska rida imorgon. Det var ett tag sen men imorgon är jag på hästryggen igen. Ni anar inte vad jag längtar.

Nu ska jag ta upp lite mat ur frysten så det hinner tina..

Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0