Onsdag 26/1 Härlig dag i Kungbacka

Nu är vi äntligen hemma efter ne heldag i Kungsbacka.
Vi började med att gå lite på Kungsmässan, där hittade jag 2mösso, 1 par termobyxor, 1 body till Roxanna. Till mig själv blev det en platta med ögonskugga en mascara och någon annan sminkgrejj.
Sen åkte vi hem till mamma och spenderade hela efteriddagen där.
Vilket Roxanna gillade. Teo, Roxanna och Fanny lekte och grejjade hela tiden. Sixten var med på ett hörn han med. Men när han inte fick slicka dem i ansiktet blev de andra bullar, då surade han.

När vi skulle åka hem så åkte vi förbi Maxi och där stötte vi ihop med Susanne och Janne. =) Länge sen man såg dom. Så de var skoj.

Men nu ska vi trilla i säng för att jag är svinigt trött och ska sova så dagen imorgon försvinner så jag kan få hem min älskade igen. Denna natten som varit var jobbig nog att sova själv. Undra hur denna kommer bli..

Bilder kommer imorgon.. =)

Godnatt folket


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0