Min lilla tjej...

Dagen har vart sådär, men blev bättre frammåt kvällen. Trodde jag.

Roxanna fick mat vid halv 6 och det kom upp bara en timme senare. Vi trodde att det var samma reaktion på majsvällingen som sist, att hon fick upp den. Men inte då, de braka loss i blöja och jag tänkte först tänder, de är tänderna.
Jag kunde ta tillbaka de när jag kom hem, jag hade stannat på COOP i kungsbacka för att köpa gröt och ersättning till damen. Och allt var jätte bra, Nette följde med hem för jag skulle ju vara ensam så tänkte vi att vi skulle färga hennes hår, men vi kom hem, och de va bokstavligen glashalt ute så jag jag sa att jag inte vågade köra hem henne, så om de inte gjorde nått fick hon va här i natt.

Men vi kom hem bytte blöja på Roxanna som var full med (förlåt!!!) diarré. Trodde fortfarande det var tänder.
Så fick hon lite blåbärspurè, några teskedar. Som genast kom upp igen, och de kom mycket. Och de brakade till i blöjan och de gick över blöjkanten, så det var vänta på att hon skulle spy klart och sen bära in henne i duschen.
Så nu har jag konstaterat att det är magsjuka.

Och jag hoppas inte jag får det. Peppa peppa ta i trä. Just nu sover hon, trött som hon var. Har lagt henne på en handduk i rese sängen ska snart flytta in den i vardags rummet så jag kan lägga mig och titta på TV och ha koll på henne samtidigt, blir nog att jag får sova på soffan i natt. :(

Det gör så ont att se att ens barn är sjukt för det finns ingeting man kan göra. Jag skulle göra allt för att slippa se att hon är sjuk, ja skulle ta det. Bara hon slapp..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0