Måndag 31/1 min telefon e klar...

Jag blir så trött på att alltid tjata, tjata och åter igen tjata.
Men tjatar man inte så händer de ingenting.

Jag så trött och slut i huvudet att jag tror jag ska ta och gå och gömma mig ett tag.
Ska jag vara ärlig klarar jag inte av att ha Daniel hemma från jobbet, han är hemma idag pga sjukdom men vi går varann bara på nerverna. Men självklart är det mysigt när man får lite mer tid med honom, men nu när vi vart sjuka båda två så är det nog egentligen bara mysigt att ha han här. 

Ialla fall, jag har vart iväg och storhandlat idag, skit tråkigt att göra själv, men karl är sjuk och kan inte vistas ute...(enligt vem tror ni=))
Och idag fick jag ett mess om att min telefon är klar och kan hämtas på 3 i Kungsbacka. Så det ska jag göra imorgon, funderar på att gå upp till mamma när jag ändå är där. Får se hur jag gör, åker jag själv så görjag nog det, och åker någon vänlig själ med mig så äker jag nog hem igen.

Måste åka och lämna alla bebis presenter med.

Nej nu ska jag ta hand om min gnälliga dotter, byta blöja och ge henne lite mat..

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0