Måndag 10/1 hmmm

Sådär nu har den nya klädseln på bloggen kommit upp. Den va äntligen klar idag.

Idag har även Magda och Teo varit här, men de fick åka efter bara några timmar, Teo var inte riktigt okej. Hoppas han blir frisk snart. Lilla killen.

Ska snart sätta mig och städa och diska lite. Det blir lätt lite stökit när 2 barn sitter och bråkar om leksakerna.

Sitter och funderar på när jag ska prata med Daniel. För det är ändå rätt viktigt, de avgör ju våran framtid. Roxanna ligger även och sover, och jag har sunkat ner mig i soffan och glor lite på TV tills hon ska vakna.


                         
Såhär gott somnade Roxanna när vi kollade på TV höromdagen. :) Söt unge


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0