Lördag 8/1 Liver suger i bland

Godmorgon är väl man kan säga.

Är så tät i näsan och har så ont i halsen att jag kunde inte ligga kvar i sängen kände jag så jag gick upp och kokade en kopp te och tände lite ljus här i vardags rummet, medans de fortfarande var hyfsat mörkt ute. Vad dagen har att erbjuda vet jag inte än. Vi får se vad som händer..

Hade en lite jobbig kväll igår med Roxanna, hon somnade så lugnt och skönt vid 8 tiden strax innan till och med och det har hon inte gjort på ett tag. Och det som va mer häppnadsväckande var att hon sov vidare utan att vakna. Så strax innan 10 så kännde hunden att hon behöver kräkas, tror ni inte att hon kräks I VÅRAN SÄNG!!!!!!!
Jopp, i våran säng, där Roxanna ligger och sover, så det var bara upp med Roxanna och lägga henne i sin säng, och då vaknar hon ju så klart (hunden spydde på hennes fot med). Va inte lite grinig över detta igår.

Ja så hon somnade inte om förren vid 11 halv 12. Och då börjr hunden skälla så Roxanna vaknade igen. Så jag höll på att bli tokig innan både Roxanna och hund hade somnat.

Jaja, livet suger ibland.

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0